Bo Bedre / BoligPluss-logoer

tirsdag 11. desember 2012

N A T U R L I G


..jul og sort/hvitt på kjøkkenet.
Det er så enkelt å få inn julestemning når du har ett 
moodboard eller en bildevegg, ved bare å bytte ut noen få elementer.

Jeg har gjort det på min stadig skiftende vegg på kjøkkenet,
ett julete print, en stjerne og litt pynt,
mer trenger jeg egentlig ikke : )







Den fine teksten i finér kjøpte jeg med meg fra Designernes
Julemarked på søndag, danske Virkvärftet står bak.











..hjemmebrettet stjerne, endelig!
Det var overhodet ikke så vanskelig som jeg hadde trodd på 
forhånd, fineste Linn har laget en kjempegod beskrivelse - trinn for trinn på
sin blogg, Home by Linn. Anebefales!




Foto Elisabeth


Lett å bli hektet på å brette stjerner kjenner jeg,
så enkle og dekorative!


Fine førjulstid


Håper dine dager er gode!




I´ve been adding a few things to my kitchen moodboard,
a print, an ornament and a little star was all that 
I needed to create the christmasfeeling.



23 kommentarer:

  1. Nyydelige detaljer! Det bokstav-treet var jo bare helt fantastisk!!!!

    Vi sees etterpå :) Gleder meg!

    SvarSlett
  2. Knalltøft! Trenger ikkje raudt for å lage jul. Love it!

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint og helt deg!
    Digger den utskjærte teksten, superkul!

    SvarSlett
  4. Fiiiine bilder!!
    Akkurat passe fin og dus julepyntet kjøkkenvegg:))

    Digger stjernen, nå må jeg og prøve snart altså... er så treg til alt som skal prøves, hehe:))

    SvarSlett
  5. Åååå så fin vegg vennen! Du er bare så flinkis! :) Lekre detaljer som vanlig :)

    Her ligger jeg strøken, influensa eller noe.

    Fortsatt fin dag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Du har et utrolig godt blikk for detaljer og stilleben! Like inspirerende hver gang. Og takk for at du delte videre oppskriften på stjernebretting. Spørs om jeg ikke skal våge meg frempå! Gøy!

    SvarSlett
  7. that simple happy christmas message has me inspired!!!!

    if you find a moment, stop by and enter my giveaway, we'd love to have you.

    smiles.

    michele

    SvarSlett
  8. Can I ask, how did you make that star? o.O

    SvarSlett
  9. Fint! Jul sånn som jeg liker det :)

    Har du printet ut "happy christmas" fra nettet, eller kjøpt et sted? Kunne gjerne tenkt meg det samme.

    SvarSlett
  10. Fina bilder...helt i min smak! *gillar* Den stjärnan gjorde jag med, den är verkligen fin! Vi har nog alla gått och blivit "hooked" på papperspyssel i det senaste! :-)

    Ha en fin kväll!
    Petra

    SvarSlett
  11. Hi Setja-Nertje

    I made the paperstar after instructions from Home by Linn, http://homebylinn.blogspot.no/2011/11/papirstjerne-slik-lagar-du-den.html

    Elisabeth

    SvarSlett
  12. Anonym,

    Happy Christmas-printet har jeg laget selv,
    kransen kjøpt på Designers Digitals og lagt til tekst i Photoshop : )

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  13. Herlig!
    Takk for fin inspirasjon :)

    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!

    Klem

    SvarSlett
  14. SÅ fin den veggen din! Og veldig fine juleelement du har putta inn. Kjekt at det gjekk greit å brette stjerna ;)

    -god klem til deg

    SvarSlett
  15. DE stjernene er så fine, prøvd meg på noen sånne selv, men resultatet ble ikke like fint som ditt, skal prøve meg på noen mindre, kanskje det går bedre. God onsdag til deg!
    klem Mari

    SvarSlett
  16. Så deilig dus og fin pynt! Helt deg! :) Ses på fredag, gleder meg! Klem! :)

    SvarSlett
  17. Tusen takk for flott inspirasjon ☺ klem Kjersti

    SvarSlett
  18. Nydelig lekkert!!
    Origami er så fint og koselig - utrolig dekorativt!:)
    Klem klem

    SvarSlett
  19. Elisabeth, thank you for answer, I¨am going to try it tomorrow ^^

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!