Bo Bedre / BoligPluss-logoer

onsdag 17. juli 2013

Det føles som hjemme


 Fra hvitt så langt øyet kan se -(det er ikke meg i mot det heller), 
gikk det til og endelig føles som hjemme med kjente og kjære bilder på veggen. 
 I en ny miks og i nye omgivelser ble det alikevel langt fra kjedelig : )
Opphengsløsningen med noen stående på skapet, og noen 
hengt på vegg gjør det fleksibelt å bytte på hva som
henger oppe og. Og det liker jeg..!







Mark Eden Schooley-lampen er også på plass, den har jeg  v e n t e t  
så på å få opp. Den har stått i en pappeske fra Artilleriet nesten helt siden vi kjøpte 
huset i november, og de siste ukene har det vært julaftenstemning hver
gang jeg har pakket opp noe jeg har klart å spare på!

Skyvedørsskapene er fra Ikea, utgått modell men finnes stadig på Finn.no. Vi har tatt av
det orginale benstativet, forsterket med vinkler i bakkant og satt 
to stykker inntil hverandre - rett på veggen. En lang 
skaprekke på tre meter ble det, og tv´en 
henger helt til venstre.



foto © elisabeth heier




F I N  
 O N S D A G !







Finally it feels like home. 
Amazing what some pictures and prints on the wall
can do for your home. These are old favourites of mine,
but in a new mix and in a totally new environment.


18 kommentarer:

  1. Såå utrolig frest og sart på samme tid! Elsker tipset angående printene, noen stående på benken så er det bare å flytte rundt på de ;) Aaahh, her kan du bare nyte :) Klem fra Jannike :)

    SvarSlett
  2. Nydelig! Ikke mer å si om det :o)

    SvarSlett
  3. Så fint, å sånn ein renhet :) den lempa likte eg, samt alle fine bildene og plakatene:)
    Ha ein fin dag. Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  4. WOW ! så utrolig lekkert !
    elsker alle bildene, printene dine og hvitt hvitt hvitt,,,,,lekkert !
    Fresht!

    SvarSlett
  5. Se der ja, nå ble det Elisabeth:)) ♥
    Knallfint!!

    SvarSlett
  6. Ikke annet en stilig. Må si trerammen gjorde seg virkelig, her snakker vi prikken over i'n.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  7. Wow, va snyggt! Så himla fräscht! Verkligen kreativt med några hängande och några stående ramar.
    Kram kram

    SvarSlett
  8. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    SvarSlett
  9. i love white dark color & i found it in your picture brow

    SvarSlett
  10. Hi there, Trendenser linked to you and I´m glad she did - you have a lovely blog and I´ll definately return! :-)

    SvarSlett
  11. Likte ideen din med de ikea skapene på veggen! Jeg river meg stadig i håret fordi jeg ikke finner en god løsning til vår vegg hvor vi har tv. En lang vegg uten vinduer, og nå står tv på en åpen IKEA hylle med hjul på. Alle ledninger syns...grmffff... Så jeg leter og leter etter noe annet... Mulig jeg må "herme" etter din ide;-) For øvrig så ser huset deres helt nydelig ut! Så mange fine detaljer, finesser osv som bare gir en fantastisk kombinasjon. Kjenner det langt inn i hjertet <3 Fin kveld til deg fine Elisabeth.

    SvarSlett
  12. Så nydelig!
    Hvilken hvitfarge har du brukt, i stuen, kjøkken og bad?
    Med vennlig hilsen Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Her er det NCS S 0500 N på alle vegger : )

      Elisabeth

      Slett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!