Bo Bedre / BoligPluss-logoer

fredag 4. april 2014

DEN BESTE STARTEN PÅ DAGEN








foto © elisabeth heier


Fredag, og arbeidsdagen starter ved kjøkkenbenken. Dette er virkelig noe av det jeg
setter pris på ved å drive eget firma - muligheten til rolige morgener. Så kan jeg sitte 
her og gå igjennom mailene, etter barna er trygt plassert i barnehagen og tekoppen 
fyllt opp igjen. Og i dag skal jeg ikke gjøre annet enn å fortsette inne på kontoret med
tegninger på ett fint kjøkken om litt. Så om resten av uken har vært så travel som bare
det skal dagen i dag fylles med kreativitet og spennende arbeidsoppgaver. 

Håper du får en herlig dag!








Love starting my workday here, going through 
my mailbox while having a cup of tea. The perfect start of the day!







10 kommentarer:

  1. Beautiful pics! Love the "karma" typo... Have a good start into the weekend! Tanja

    SvarSlett
  2. Ja, det er jammen mange fordeler med å jobbe for seg selv. Jeg tok med Mac`en på kafe i dag..., deilig med litt variasjon. God helg til deg fine. Nydelige bilder! klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Er du fornøyd med siroccolysestakene dine? Holder de seg godt?
    Ser ut som de gir et nydelig lys. Er det den største størrelsen som er avbildet på et tidligere innlegg?
    God helg:)
    Klem Hannie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hannie! Jeg er veldig fornøyd med de, lyset de gir er helt nydelig og de
      holder seg fint. Jeg mener det finnes en størrelse større enn den jeg har.

      Klem Elisabeth

      Slett
  4. I fall in love with the second pictures, but they are all beautiful ! Have a great sunday! xxx

    SvarSlett
  5. Hei! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt "karma is only a bitch if you are" postern?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er fra Therese Sennerholt,http://www.theresesennerholtshop.se/echarge/

      Slett
  6. Hei! Den grønne kransen din; hva slags plante er det? Eller er den falsk? Og isåfall - hvor er den kjøpt? Beklager mange spm - syns den var kjempefin!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maria!
      Det er eucalyptus, jeg flettet den av en liten bukett jeg kjøpte avskåren : )

      Slett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!